Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΑΕΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΠΤΗ




Μου έχει κάνει τεράστια εντύπωση το γεγονός ότι δεκάδες ασφαλισμένοι στον ΟΑΕΕ μου έχουν μεταφέρει τους τελευταίους μήνες παραπληροφόρηση από υπαλλήλους του ΟΑΕΕ. Κυριολεκτικά παραπληροφόρηση. Απόψεις που τους οδηγούν σε τελείως λάθος δρόμο όταν το θέμα που θίγουν οι ασφαλισμένοι είναι εις βάρος του ΟΑΕΕ.
Για να είναι κάποιος σίγουρος, ανεξάρτητα αν αυτό γίνεται συστηματικά ή όχι στον ΟΑΕΕ, θα πρέπει ότι χρειάζεται να μάθει να το κάνει με γραπτό αίτημα.
Αν θέλει προφορική απάντηση ας την ζητήσει αλλά για να είναι εξασφαλισμένος να κάνει και γραπτό αίτημα. Να μην δεχτεί δικαιολογίες από τον ΟΑΕΕ του τύπου «μα σας απαντήσαμε» κλπ. Γραπτό αίτημα με πρωτόκολλο για να κοιμάται ήσυχος. Γιατί η προφορική διαβεβαίωση από έναν υπάλληλο του ΟΑΕΕ δεν έχει καμία αξία αν αποδειχθεί λάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου